naglowek

naglowek

niedziela, 21 października 2012

Tag - Ulubiony ...?

Postanowiłam napisać tag, w którym znajdą się odpowiedzi do pytań takich jak: Ulubiony ... ?
1. Ulubione sklepy?
Nie mam jedynego ulubionego sklepu, mam ich kilka, między innymi: New Yorker, Zara, Hollister*, H&M, KappAhl.
2. Ulubiony film?
Nie powiem, że mam ulubiony film, bo byłaby to bzdura. Lubię wiele, wiele filmów, a wszystkie tak samo. Mogę jednak powiedzieć, że w mojej kolekcji filmów znajdą się głównie komediowe i przygodowe.
3. Ulubione święto?
Lubię bardzo Gwiazdkę, Sylwester i Majówkę. Dodam też, że uwielbiam lato, chociaż to jest świętem = ).
4. Ulubione jedzenie?
Moje ulubione jedzenie to sushi i pizza.
5.Ulubiony deser?
Tutaj przyznam, że lody według mnie górują nad innymi deserami.
6. Ulubiona książka?
Mam ulubioną serię książek pt."Baśniobór".
7.Ulubiony napój?
Zależy to od pory roku - w jesień prawdziwa, gorąca czekolada lub gorąca herbata co zalicza się również do zimy. Wiosna niestety nie ma przypisanego ulubionego napoju.  W wakacje lubię pić Sprite z dwoma-trzema plasterkami cytryny - bez cytryny się nie obędzie.
8. Ulubiony krem do twarzy?
Nie jest szczególnie ulubiony, ale na pewno skuteczny. Under 20, kremowy żel do mycia twarzy zawierający wyciąg z aloesu, aktywny cynk i kwas migdałowy dla cery wrażliwej. Działa też przeciw trądzikowi. Nie kupiłam go drogo, ponieważ z promocji w Biedronce.
9.Ulubiony krem do rąk?
Krem do rąk i paznokci dla bardzo suchej skóry z woskiem pszczelim i olejem makadamia od firmy Anida. Jest bardzo wydajny i świetnie nawilża skórę. Można go nabyć w zwyczajnej aptece.
10. Ulubiony przedmiot lekcyjny?
Hmmm... WF, informatyka, sztuka.

*Hollister - sklep jest ten za granicą, pierwszy raz spotkałam się z nim na wyjeździe do Szwecji, może i jest w Warszawie (mieszkam w Pomorskim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥