naglowek

naglowek

sobota, 3 listopada 2012

Załap się na fajną promocję!

Witajcie! Ten post będzie stricto o shoppingu. Ostatnio wybrałam się na zakupy do Klifu i załapałam się na promocję 3 za 2 - najtańszy ciuch za darmo. Promocję ma sklep KappAhl. Kupiłam fioletową, delikatnie prześwitującą koszulę (jest jeszcze bladoróżowa w czarne gwiazdki, różowo-czerwona w czarny groch i biała również w carny groch), tuniko-sukienkę, która (każda z niej) ma czarną podkoszulkę, a na niej zszytą luźną koszulkę do pępka. Ja wybrałam koszulkę w czarne kocie centki na zielono-białym tle, a są trzy różne typy, z koszulką zieloną z czarnym serduszkiem, różową z czarnym serduszkiem i ten, który ja kupiłam. Ostatnim ciuchem był biały sweter z plamkami sreberka, z resztą sama nie wiem jak to nazwać ;) - jest miły i ogrzewa. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia.

Koszula

Sweter

Sukienko-tunika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥