naglowek

naglowek

niedziela, 24 lutego 2013

Wróciłam! (wytłumaczenie)

Hej kochani!
U mnie ferie tegoroczne nie były najlepsze, wręcz jedne z najgorszych. Długo się rozpisywać, ale powiem tak: Nieszczęścia chodzą parami. Do tego nie mogłam dodać ani jednego postu, ponieważ wszystkie laptopy (mój i znajomych również) nie mogły się podłączyć do hotelowego WIFI. Jak u was? Mam nadzieję, że lepiej. Dzisiaj wszystko sortuję, układam, segreguję, rozkładam, wkładam czyli jednym słowem > OGARNIAM. Jak tylko będę miała chwilę czasu (raczej mało prawdopodobne w tym tyg. z powodu nieszczęść z ferii, które m.in. uniemożliwiły mi zrobienia 6 obowiązkowych projektów) zrobię ombre podkoszulce. Mam nadzieję, że to niedługo. ;) Jak u was walentynki? Ja jakoś przeżyłam! Na dzisiaj dam po prostu kilka inspiracyjnych zdjęć. Mam nadzieję, że moje wytłumaczenie nieobecności jest do akceptacji.





\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥