naglowek

naglowek

czwartek, 4 lipca 2013

100 obserwatorów!!!

Kochani!
Ten post bedzie nierozgarniety (pisany z tableta), ale i od serca!
Mianowicie, wybiło "nam" 100 obserwatorów! Nawet nie wiecie jak sie cieszę! Moze i dla niektórych to mało ale dla mnie jest to niezbity powód do dumy. W końcu to jedna dziesiąta 1000! Byliście cały czas przy mnie. Ciagle was było wiecej, bardzo was cenie. To właśnie dzięki wam cały ten blog ma sens. Mogę sie dzielić nim z wami. Bo bez was, po co mi on? Już lepiej wtedy prowadzić własny pamiętnik, a nie jedynie psuć sobie oczy przed monitorem. Cała moja praca, w która czasem wątpilam, jednak sie opłaciła. Z reszta dalej sie opłaca. Zaczynałam od dwóch-trzech wyświetlen dziennie. Teraz 30 to całkowite minimum. I nawet nie jesteście jak ja to nazywam "jednodniowymi" obserwatorami, czyli, ze robicie follow for follow i wszystko macie gdzieś. O nie, wy jesteście u mnie aktywni, komentujecie, wchodzicie na mojego bloga. Nawet jak posta brakuje od czterech dni! Za to was tak bardzo doceniam. Chce, abyście wiedzieli, ze mam was u mnie w sercu i za każdy komentarz, wyświetlanie, jestem bardzo wdzięczna. Dziękuje wam, kochani obserwatorzy!

                                
 

6 komentarzy:

  1. Ja też na początku miałam około 30 wyświetleń, teraz jest coraz więcej i dlatego się cieszę. Zobaczysz z każdym dniem będziesz zauważać coraz większą liczbę wyświetleń, ponieważtwój blog jest naprawdę fajny :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tylu obserwatorów i życze jeszcze dużo, dużo więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mogę doczekać się, aż u mnie wybije taka okrągła liczba ;) Nie mniej jednak gratuluję ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę jak najwięcej!!!:*
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej liczby obserwatorów, aby pozazdrościć :D

    przezxobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu kochana :*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥