naglowek

naglowek

piątek, 2 sierpnia 2013

Wybaczcie...

Hejka!
Przepraszam was kochani jak najmocniej. Internet na obozie był za słaby, aby dodać jakikolwiek post. Chociaż próbowałam dodać aż dwa różne. Niestety... Wiem, że o moim blogu pamięta raptem garstka ludzi nadal, ale już jestem i postaram się jak najmocniej naprawić straty.
Na obozie było na prawdę fajnie! Warunki, co tu dużo mówić, kiepskie. Znajomi, których jednak tam poznałam są na prawdę super. Okazało się na dodatek, że cała czwórki świetnych dziewczyn mieszka w tym samym mieście co ja. Na pewno się spotkamy niedługo. Mam masę zdjęć z telefonu z obozu, dodam więc tylko kilka. Dziś wieczorem jadę na Hel i znów nie będzie mnie przez weekend, ale postaram się dodać posta i "ogarnąć" całego bloggera. Obiecuję. A jak u was?




 Bajka

Korona

Springi

 Tigra

Olimpia

11 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, musiało być fajnie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne
    no pewnie ze obserwujemy :3 teraz ty
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne konie.
    mozemy obserwowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam konie! Piękne ♥

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;*

    ja już obserwuję
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jakie śliczne koniki *____*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie stało. :) Piękne zdjęcia. :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciesze się, że świetnie się bawiłaś, mam nadzieje, ze tak samo będzie na helu. ;d

    Obserwuje i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne konie ! Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥