naglowek

naglowek

wtorek, 11 marca 2014

Geek

Hej wam wszystkim, którzy nadal czytają tego bloga :)

Geek – człowiek, który dąży do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności w jakiejś dziedzinie w stopniu daleko wykraczającym poza zwykłe hobby.

Czy znacie inną definicje "geek'a"? Często słyszy się o tym typie osoby jako o kujonie, dla którego liczy się tylko nauka. Co można się spodziewać po takiej osobie?... Prawdopodobnie dziwnego charakteru i chęci nauki, albo...
... może jest fajną osobą, która jest zbyt nieśmiała, aby pokazać kim jest? Może jest osobą, która ma w domu trójkę rodzeństwa do opieki, obiad do ugotowania, mieszkanie do posprzątania. To może dlatego nosi takie ubrania, lub uczy się cały czas w szkole nie mając czasu na życie towarzyskie.  


Jest jeszcze wiele innych "grup" społecznych: skejterzy, plastiki, dziwaki... Czy ludzie powinni być klasyfikowani, wrzucani w pewne granice? Przecież każdy człowiek jest inny. Z wyglądu, a także z charakteru. Żadna inna osoba, jak ona sama wie kim jest. Zapytaj się siebie, czy pasujesz do jakiejkolwiek grupy społecznej? Czy mieścisz się idealnie w jej granicach. Nie powinno się generalizować tego co jest tak unikatowe. Nie myśl o kimś jako osobie, którą można od razu z góry podporządkować do jakiegoś rodzaju osoby. To jest człowiek, osoba, nie kujon czy emo.

koszulka - klik, spodnie - tally wejil

Chcę Ci uświadomić jak specjalną osobą jesteś, czego jesteś warta/y. Nie daj się być "klasyfikowana/y" do "podgatunków społeczeństwa", przecież jesteś człowiekiem, jedynym w swoim rodzaju z tych 7 miliardów. Nieważne czy wysoka, niska, brunetka, smutna, cały czas zachowuje się jak by było z nią coś nie tak (mówię tu o optymistce/miście) - to osoba. Proszę przeczytaj, jeśli jesteś stałym czytelnikiem wiadomość poniżej. 

PS: Chciałam Was poinformować, że niestety na bloga nie dam rady wchodzić częściej, mimo, że się bardzo staram. Wiem, że wiele osób już pisało z anonima o moim blogu, ich krytyka była bardzo konstruktywna - doceniam takie uwagi, które pomogą mi w prowadzeniu lepszego bloga, ale na razie nie mam niestety na poświęcenie się mojej pasji tak jak bym chciała. Serce mnie boli jak widzę, że mało osób wchodzi, a czytelnicy są tymczasowi, ale niestety mam ostatnio bardzo dużo pracy i nauki w szkole, a jednak na naukę trzeba mieć czas. Blog znów powinien się "ruszyć" oraz trochę się zmienić od wielkanocy, czyli za około dwa tygodnie. Będzie więcej zdjęć, postów, ciekawsze, bardziej dopracowane. Obiecuję, tylko trochę poczekajcie. Pozdrawiam was czytelnicy, o ile ktoś czyta jeszcze mojego bloga. :) 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za kom ;>
    Wiesz, zadziwiła mnie twoja dojrzałość umysłu pomimo tak młodego wieku. Piszesz BARDZO dobrze, dojrzale i czysto. Podoba mi się to ;> Nie trać tak dobrej cechy!

    http://xyma-xymaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisana notka ! Taka motywująca :) Każdy człowiek jest inny, i ta " inność " jest naszym autem :)
    Zapraszam do mnie : aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny post:) może wspólna obserwacja?

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny t-shirt <3 strasznie nam się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszulka :D
    http://everythingisdiffrent.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta koszulka! :3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany post. Dzisiejsze społeczeństwo jest jakże skłonne to sortowania ludzi na lepszych i gorszych - ci którzy to robią są oczywiście najpiękniejsi, najmądrzejsi i najlepsi. Wywyższają się ludzie, którzy nie mają nic do powiedzenia i są totalnymi idiotami, w końcu ludzie to nie śmieci - ich się nie segreguje.

    Buziaczki! ;*
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka! Bardzo mi się podoba :3
    Zauważyłam nowy wygląd bloga i jest prześliczny.
    Można wiedzieć jak zrobiłaś szablon posta?
    Pozdrawiam :)
    www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to napisałaś ;) Ładnie wyglądasz ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulkaa ! ;D
    Zapraszam do naszego bloga :*
    Dopiero zaczynamy.. Nie długo pojawią się posty -porady :)

    http://bestfriends928.blogspot.com/

    Pozdrawiamy i zapraszamy !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy koszulki takiego kroju są bardzo wygodne i lubię w nich chodzić :D
    Ja nigdy nie słyszałam definicji słowa Geek ;o

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkowicie się z Tobą zgadzam, to głupie, że ludzi dzieli się na różne grupy. Nie powinno się oceniać "od tak", choć myślę, że wiele osób popełnia czasem ten błąd, wiem po sobie. Pierwszy raz u Ciebie jestem, ale bardzo podoba mi się jak piszesz, a co do braku czasu - mam to samo ;)


    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥