naglowek

naglowek

środa, 30 kwietnia 2014

Raj na ziemi.

Hej ludzie!
Jutro większość z nas zaczyna swoją ukochaną Majówkę. Ja , jak już wiecie z poprzednich postów, jestem w Turcji. Pogoda jest w "kratkę", ale gdy słońce wyjdzie zza chmur jest naprawdę bardzo przyjemnie. Przedwczoraj postanowiłam wybrać się na zdjęcia. Kilka pokażę wam w tym poście.
 
       
       

Muszę przyznać iż hotel nie dość, że jest ładnie urządzony, ma także przepyszne jedzenie! Oj tak, wszystkie treningi i ciężka charówka poszły na marne. No cóż, cała ja. Ale któż inny zje wszystkie smakołyki? Niestety nie zdążyłam jeszcze sfotografować swojego talerza. Ale chyba lepiej niech już zawartość ów talerza zachowam dla siebie. Jutro jadę na całodniową wycieczkę do Izraela, więc i stamtąd pojawią się niebawem zdjęcia. Mam nadzieję, że dodam kolejny post jeszcze przed powrotem do ojczyzny. :) 
       
        
        
        
        

Właśnie zaczął się letni sezon, dlatego też do hotelu z dnia na dzień przybywa coraz więcej nowych wczasowiczów. Z tego powodu, sezonowe sceny oraz inne atrakcje jak zjeżdżalnie wodne (wczoraj otwarte) są na dniach uruchamiane. Oprócz tego, w hotelu mieszka niemała ilość kotów. Są po prostu śliczne. Na drugi dzień znalazłam specjalnie zbudowany dla kotków domek, haha. Widać, że hotelowa obsługa i nie tylko, (goście, czyt. moja rodzina ;)) dba o koty oraz dogadza im różnymi smakołykami z talerza.

       
        

Miłej Majówki! :)
 



   
  
   

8 komentarzy:

  1. Ależ zazdroszczę ci tego wyjazdu do Turcji... :) Piękne zdjęcia kochana ♥

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie raj na ziemi, pyszne jedzenie, pięknie i na dodatek dużo kotów, oj zazdroszczę :D Aż zatęskniłam za wakacjami!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Śliczny nagłówek ;3

    http://turnbacktimeee.blogspot.com/ ♥
    +obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kotek <3
    Fajnie spędzasz majówkę z Turcji, na pewno jest super !/
    Ja odpoczywam w domku, haha.
    Miłej zabawy ;)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Miłej majówki również :)

    zapraszam do mnie na bloga http://wiiki-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! Jestem pod wrażeniem :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Turcji :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne :) Zazdroszczę takiego wyjazdu :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥