naglowek

naglowek

środa, 26 grudnia 2012

Sylwester

Witajcie! I jak tam Święta? Mi bardzo dobrze wyszły. Za chwilę Sylwester. Sylwester to na prawdę dobry powód żeby można było się nieźle zabawić. Jedziecie gdzieś? Ja z koleżanką jadę na Mazury. Dziewczyny, kiecki gotowe? ;) Ostatnio jak byłam w New Yorkerze to dostałam oczopląsu, a na wystawie Reserved też było sporo fajnych ciuchów. Kolejna fajna sprawa na Sylwestra - fajerwerki. Są takie kolorowe, wesołe i wybuchowe. I ten moment, gdy wszyscy ludzie zaczynają strzelać fajerwerki. Moment, według mnie, magiczny! Nowy rok = Noworoczne postanowienia. Macie już jakieś? Moje noworoczne postanowienie to wymyślić sensowne noworoczne postanowienia na 2014 ;). 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥