naglowek

naglowek

sobota, 2 lutego 2013

DIY - Dekoracje Pokoju

Hej!
Na początek  > Co to znaczy DIY?
Skrót z angielskiego: Do It Yourself, co znaczy Zrób To Sama. W tym poście dam wam kilka idei i inspiracyjnych fotek dekoracji pokojów.
Jeśli wydaje ci się, że twój pokój jest nieco pusty, lub nie oddaje twojego charakteru ten post jest dla ciebie.  Ponieważ co nie odzwierciedla lepiej ciebie niż twój własny pokój, w którym siedzisz godzinami? Więc zaczynamy.

1) Pokój można udekorować zdjęciami, fajnie wygląda, gdy naklei je się na ścianę naokoło twojego łóżka.

2) Drugą rzeczą co można zrobić, aby pokój był bardziej przytulny jest zaaplikowanie swojego ulubionego powiedzenia lub motto. Można wyciąć z kolorowych papierków, zdjęć, pomalować. Można popuścić wodze wyobraźni!
3) Ostatnim pomysłem na udekorowanie własnego pokoju są lampki. Kolorowe, białe, niebieskie. Dodają przytulności, szczególnie jeżeli żarówki oddają ciepłe światło.
W tym przypadku, bardzo duuużo zdjęć. ;)

2 komentarze:

  1. Super , bardzo podoba mi się pierwszy pomysł ! :) W sam raz na moją pustą ściankę ;D. Hehe.

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥