naglowek

naglowek

czwartek, 28 marca 2013

Hejcia!
Ostatnio dłuuugo nie dodawałam postu, powód: BRAK WENY. Niestety, bardzo mi przykro, ale nie mogę na to poradzić. Szukam w internecie weny, za oknem i szczerze mówiąc strasznie ciężko mi przychodzi. Chyba jakieś wiosenne rozkojarzenie pod znakiem zapytania. Dlaczego? Ponieważ wiosny nie ma, śnieg leży na ulicy. Chociaż ptaki już zaczynają śpiewać ;) Dzisiaj popiszę wtedy trochę co się ostatnio działo w moim życiu ;) Więc bardzo jestem zadowolona, ponieważ okazało się, że moja kuzynka, której nie widziałam rok (przeprowadziła się do Norwegii) przyjedzie już 22 czerwca. Nie mogę się doczekać, ponieważ jednak spotkanie w realu jest czymś znacznie innym niż czatowanie na fb lub wideo-rozmowy na skype. Kolejną bardzo fajną rzeczą również związaną z wakacjami jest obóz. Na obóz pojadę naturalnie z moją kochaną kuzynką :), Zosią i Wiką. Obóz konny, nad jeziorem w Borach Tucholskich. Z tego też się bardzo cieszę. W Wielkanoc nigdzie nie jadę. Będę w domku z rodzinką ;) Coś tam pomogę mamie w gotowaniu, zrobię jakieś dekoracje może. Nawija mi się tu powiedzenie "Święta, święta, już po świętach". W tym przypadku jak najbardziej pasuje to powiedzenie do tegorocznej Wielkanocy. Wolne trwa tylko sześć dni, z czego szkoły nie ma przez jedynie 4 dni. No ale cóż, prawdopodobnie zanim się obejrzę będzie już Majówka. Po Majówce kilka dni szkoły i Boże Ciało, a po Bożym Ciele widzę się z kuzynką i WAKACJE! Kto nie może się doczekać lata poza mną? No nic to chyba tyle moich wesołych myśli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥