naglowek

naglowek

czwartek, 21 marca 2013

Hejka!
Dzisiaj dzień wagarowicza i pierwszy dzień wiosny! Bardzo zielonej i ciepłej wiosny! Kto poszedł na wagary, przyznać się ;). To, że u nas jest wredna pogoda, nie znaczy, że mamy się dołować. Niestety, święta będą ze śniegiem. To na pewno pierwsza Wielkanoc od wielu lat z białym puchem. No nic się akurat z tym nie poradzi - trudno. Ja i tak nie mogę marudzić na pogodę, bo nawet na spacer nie za bardzo mogę. Mianowicie - gardło. Jak boli gardło to katastrofa. Mój głos - lepiej nie pytać. Skrzypi jak stuletnie, nienaoliwione drzwi i skrzeczy jak czarownicy ze śnieżki ;). Mam tu takie trzy piosenki co mi się niedawno spodobały.

Skorge- Sail (awolination dubstep remix)
Imagine Dragons - Radioactive 
Macklemore - Thrift Shop 

Ostatnio na yt pojawia się od zatrzęsienia filmików o tym co się nosi w torebce, jakie kosmetyki się używa, jak się maluje itd. Najczęściej nagrywają to dziewczyny do 13 lat. Mogę dać link jeden, abyście zobaczyły o czym mówię: http://www.youtube.com/watch?v=avMwyV-mVbo. Według mnie na oko ona ma... 11 lat? Co o tym sądzicie piszcie w komentarzach. 

Kilka vansiaczków - mojej ulubionej (chyba) marki butów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥