naglowek

naglowek

piątek, 22 marca 2013

Zestawy

Cześć!
Dzisiaj dodam post z zestawami, które sobie stworzyłam na allani.pl. Niestety mój dzisiejszy piątek jest śmiertelnie nudny. Koleżanka wpaść nie może bo ma od zatrzęsienia testów, a ja z resztą też dużo nie mogę z rozpływającym się nosem i obolałym gardłem. Musi być jakiś wirus bo wiele osób, które znam również jest przeziębione. Zawsze podobały mi się zestawy ciuchów i chciałam zrobić własny zestaw. Niestety nie wiedziałam gdzie mogę, a na paincie mi się nie chciało, bo by wyszło brzydko ;). Wtedy na takim blogu znalazłam link do allani.pl. Allani to strona przeznaczona w sumie na tylko i wyłącznie robienie zestawów. Zestawy będą na wiosnę/lato tego roku. Mam nadzieję, że się spodobają. Komentujcie i dawajcie swoje opinie.

Ostry styl z modną ostatnio szachownicą.
bluzka - Tally Wejl - 65 zł
top - Tally Wejl - 41 zł
spódnica - Tally Wejl - 107 zł
buty - spartoo.pl - 538 zł

Wg. mnie - po prostu perfekcyjny zestaw na ciepły, letni dzień.
bluzka - Tally Wejl - 82 zł
shorty - Tally Wejl - 106 zł
buty - Vans z zalando.pl - 249zł 
Przełamanie grzecznej dziewczynki z glamem i ćwiekami.
sukienka - New Yorker - 139 zł
kamizelka - Topshop - 342 zł
buty - deezee.pl - 103 zł
torebka - Accesorize - 243 zł



A tu taki zestaw na lato, chociaż jeszcze daleko do wakacji, a pogoda nie ułatwia marzenia ;)
bikini - nelly.com - 240 zł
bluzka - Tally Wejl - 82 zł
shorty - New Yorker - 99 zł
buty - Vans z spartoo.pl - 259 zł
PS: Ostatnio bardzo polubiłam ciuchy z Tally Wejla, po prostu świetne!
PS2: Niby z internetu jak się jakiś ciuch zamówi to jest taniej. BZDURA! Vansy, które są w zestawach kosztują krocie w porównaniu do miejsca gdzie je kupiłam, a kupuję Vansy w Eastend. Każda para kosztuje nie więcej niż 220 zł. Zwykle kosztują 209 zł (niedawno byłam i pamiętam), więc zaoszczędza się jednak trochę pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥