naglowek

naglowek

piątek, 29 marca 2013

Oby osiągnąć cel...

Hej!
W sumie, jak się pomyśli z innej perspektywy na płynący czas wakacje są niedługo. Za tak około trzy miesiące. Ci, którzy chcą mieć ładny brzuszek i nogi na wakacje muszą zacząć pracę najlepiej, już od zaraz. Tak... Mianowicie chodzi mi o mnie. Mam może płaski brzuszek, ale na dole jest malutkie zaokrąglenie, które chciałabym zamienić na płaski i lekko umięśniony brzuszek. Nie zależy mi od razu na six-packu, ale żeby było widać zdrowy stan ducha i fizyczny ;) Więc mam swój grafik treningu, który próbuję realizować codziennie, co nie zawsze mi się udaje. Muszę powiedzieć, że raz mi się udało codziennie przez tydzień realizować grafik i było widać efekty zaledwie po 7 dniach.

1. 30 brzuszków seriami po 10 z 10 sekundową przerwą. 
2. 10 pompek męskich.
3. 3 min. na skakance
4. Tutaj trzeba opisać. Kładziesz się na plecach, a nogi opierasz o krzesło. Nogi powinny się stykać z krzesłem na wysokości tuż przed kolanem. Podnosi się pupę w górę i tak trzyma się w tej pozycji przez 5 min. Najlepiej byłoby nonstop, ale jak już czujesz, że nie dasz rady to rób sobie 5-sekundową przerwę.
5. Również i tutaj wymagany jest opis ;) Więc stajesz na czworaka. Podnosisz rękę i przekątną nogę w tym samym czasie i prostujesz obie kończyny (gdy podnosisz lewą rękę, to podnosisz prawą nogę i na odwrót). Robimy na zmianę tak 20 razy.
6.  Luźne rozciąganie.
7. Jedno ćwiczenie wybrany z powyżej.

Przygotowałam tutaj kilka zdjęć motywujących. I mnie i chętnych do ćwiczeń również ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥