naglowek

naglowek

niedziela, 7 kwietnia 2013

Filmik

Hejcio!
Jak tam u was weekend? Dla mnie jest to najbardziej zalatany weekend w historii mojego życia ;) W piątek spotkałam się z przyjaciółką i koleżanką, której nie widziałam od trzeciej klasy. Było bardzo miło. Wczoraj byłam na dniu otwartym szkoły, na spacerze na plaży i w Galerii Bałtyckiej kupić mamie prezent urodzinowy. Wstaję dzisiaj rano, a tata mówi, że jest osiem stopni plus. Faktycznie. Jest. Zrobiła zdjęcie, ponieważ mi było aż trudno uwierzyć ;)

Jak widać jest tak około 7/8*C w cieniu. W słoneczku jest jeszcze cieplej!

Dzisiaj za to od drugiej będę kręciła filmik z koleżanką z klasy na informatykę. Temat filmu: Cover obojętnie jakiego teledysku. Więc z racji tego, że piosenka jest teraz sławna i podoba się nam, wybrałyśmy ją. Nie powiem jaką, ponieważ nikt nie wie co robimy oprócz pana od informatyki, który musiał wiedzieć. Chcecie zobaczyć filmik, jak będzie gotowy? Na pewno się wtedy skapniecie o jaką piosenkę nam chodzi ;)


A tu macie krótki i jasny tutorial na ładnego koka.

16 komentarzy:

  1. Świetny blog !! Ja do koka używam wypełniacza :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny nagłówek.*.*
    Ja według tej zasady zwykle robię Koka.; )))
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź. ; ))
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie świetny sposób!
    I przede wszystkim prosty i szybki ;)
    Muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety tak ciepło nie było. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ale mam nadzieje ze niedługo bedzie! ;)

      Usuń
  5. Kasia jest maly problem: twoj filmik mi sie nie chce otworzyc:( Mozez mi odpisac co ja mam robic bo mysle ze bedzie fajny filmik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.zapraszam http://staybloog.blogspot.com/ + obserwuję cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i dzięki wielkie, że mnie obserwujesz! Bardzo się cieszę! :D

      Usuń
  7. Aż sobie zrobiłam tego koka. ; D
    Ładnie wychodzi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ładny i prosty ten koczek :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥