naglowek

naglowek

czwartek, 11 kwietnia 2013

Sleepover

Cześć kochani!
Przepraszam was bardzo, że nie dodawałam posta od aż trzech dni, ale niestety brakowało mi czasu. Wczoraj wieczorem jak miałam wolną chwilę to nie miałam po prostu siły pisać, ponieważ na pewno by nic z tego nie wyszło. Na swoje wytłumaczenie mam, że z poniedziałku na wtorek nocowałam u koleżanki z klasy,  ponieważ rodzice jechali do Warszawy. We wtorek musiałam się uczyć do pracy klasowej z polskiego na dwie lekcje, a dzisiaj jestem tutaj i piszę na lekcji w szkole, ponieważ skończyłam swoją pracę i mogę robić co chcę ;) Na razie dodam kilka zdjęć związanych z wakacjami. Na jutro postaram dodać kolejnego, już bardziej konkretnego, bloga. Jeszcze raz - Bardzo was PRZEPRASZAM!!!




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥