naglowek

naglowek

wtorek, 2 kwietnia 2013

Pomysły i idee, czyli co można zrobić z kawałkiem plastiku.

Hej!
Dzisiaj rano po pysznej jajecznicy, wzięłam prysznic i zabrałam się za projekt. Dopiero go teraz skończyłam, ale efekt końcowy jest nawet fajny. Dlatego dopiero teraz dodaję post. Jestem załamana. Z jednego powodu: JUTRO SZKOŁA. Katastrofa. Najgorsze jest to ranne wstawanie. Nie można spokojnie zjeść, powoli się ubrać i dokładnie umyć zębów. Nienawidzę rannego pośpiechu. Straszna sprawa, ale trudno. Każdy musi przechodzić przez te same męki ;) Od kiedy zacznie się szkoła posty na pewno będą dodawane później niż dotychczas.

Na pewno nie wcześniej niż 15:30, ponieważ szkołę kończę codziennie o 15, a dojazd trwa tak mniej więcej pół godziny. Możliwe, że jutro nie dodam posta, ponieważ pojutrze mam test szóstoklasisty. Mama weźmie najprawdopodobniej laptopa i będzie mi jutro kazała powtarzać przed testem. Jakby to coś dało ;) No, ale nic. Może mi się uda. Więc w tym poście podam wam kilka pomysłów co można zrobić z pomarańczową bransoletką z poprzedniego postu. To był jej wygląd na początku:


Gdy bawiłam się bransoletką czytając coś wczoraj, za mocno pociągnęłam i końce się odczepiły. Pomyślałam "A co mi tam." i całą bransoletkę rozciągnęłam. Wyszło na dobre, ponieważ z rozciągniętą, pomarańczową sprężynką można zrobić dużo więcej niż z okrągłą, pomarańczową spiralką ;) Jak widać długość to około 140cm.

Pomysły


    1.  Interesującą masz lampkę! Sprężynką można "obkręcić" nudny klosz od lampy. Wtedy zrobi się od razu ciekawsza i bardziej oryginalna. Do przyczepienia użyłam "white tag", nie wiem jak to się po polsku nazywa ;) Jest to taka klejąca guma, którą można przykleić praktycznie do wszystkiego, a schodzi bez śladu. Jest wielokrotnego użytku. Kupiłam ją chyba w Empiku. 

    2. I szafa gra! Nudnej szafie można podkręcić trochę wygląd robiąc zawijasa na jednej z szuflad. Dam przykład mojej szafy. Przykleiłam tym razem sprężynkę na taśmę klejącą.
    3. Zaznacz datę! Ze sprężynki można zrobić mały "zaznaczacz" do dat. Wystarczy zakręcić nią kilka kółek odpowiedniej wielkości do okienka z datą. Można wtedy związać to sznurkiem i przyczepić do przezroczystego paska obwiązanego wokoło kalendarza. Jeśli nie masz takiego paska wystarczy skleić taśmę klejącą, jednostronną z obu stron i już.

      Po lewej jest ten pasek, o który mi chodziło ;) Trochę miałam problem z opisaniem. 
    4. Zawsze inna bransoletka. Tym razem wystarczy jedynie "obkręcić" bransoletkę wokół nadgarstka. Tutaj nie trzeba żadnych dodatkowych materiałów. Wystarczy zaczepić koniec sprężynki o jej ciąg. Ale uważaj, aby się nie zaplątać. Aby zdjąć wystarczy odpiąć. Bransoletka zawsze będzie inna ;) 
    5. Opaski w ruch! Ostatnio modne są opaski na głowę z dużymi kokardami. Modny jest też plastik. Chciałam być oryginalna i połączyłam te oba trendy składniki i wyszła opaska ze sprężynki ;) Wygląda ciekawie. Wystarczy jedynie obwiązać ją wokół głowy i zaczepić. Aby zdjąć nawet nie trzeba odczepiać, wystarczy jedynie pociągnięcie w górę. 







      6. Ni to okrąg ni zygzak. Do tego pomysłu wystarczą nożyczki i jakieś stare kolczyki. Chociaż sama nie mam przekutych uszu, gdybym miała spróbowałam bym tego pomysłu. Wystarczy zrobić okrąg ze sprężynki o dowolnej wielkości i resztę odciąć. Później trzeba to przyczepić do starego kolczyka. Przed przyczepieniem wystarczy tylko zdjąć ozdobę ze starego kolczyka i gotowe!

                               

Czekam na opinie i komentarze od was!

1 komentarz:

  1. Faaajne pomysły . ; DD

    Zapraszam do mnie !

    truskafkaa85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥