naglowek

naglowek

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Noś Trendy!

Hei!
Wczoraj poszłam spać o w pół do drugiej, w sumie dzisiaj ;) Obudziłam się natomiast o 8:30. Siedem godzin dla mnie to trochę mało. Poszłam od razu na dłuuugi spacer w lesie w Mońką i tatą. Niezły trening, ponieważ 8km robi swoje. Dobrze jest się tak pomęczyć trochę, ponieważ można schudnąć i nabrać formy. Od razu jak wróciłam do domu, zjadłam śniadanie i wzięłam prysznic. Teraz piszę tego posta. Ostatnio przeczytałam o kilku nowych trendach, którymi się z wami podzielę. 

New Look
  • Paski! Marynarski trend wraca w łaski mody.
zalando.pl

  • Beanie! Ta czapka znowu jest trendy, plus jest, że można ją nosić prawie przez cały rok (z wyjątkiem lata, gdy potrafi być 30*C).
Adidas
















the-mountain.pl






  • Wrrr! Teraz możesz nosić podobizny swojego czworonożnego przyjaciela i być modną. Tak - teraz jest trend na psiaki.
pakamera.pl

  •  Plastik! Dosłownie. Teraz modna jest plastikowa biżuteria - naszyjniki, bransoletki, pierścionki... Ale nie chodzi o udawane kamienie, szlachetne metale czy inne drogie błyskotki, chodzi o czysty, kolorowy plastik. Cena również jest bardzo fajna. Po za tym, prawdopodobnie będąc małą dziewczynką dostawałaś złotówkę od mamy i losowałaś jakieś plastikowe pierścionki z maszyny, w wakacje, na deptaku. Jest taka możliwość, że jeszcze gdzieś coś znajdziesz u siebie w domu. Ja akurat dodam zdjęcia mojej plastikowej "biżuterii" z różnych wydań gazetek. 

















To by było na tyle. Tak dla waszej informacji, to coś pomarańczowego powyżej to bransoletka, którą założyłam pierwszy i ostatni raz do zrobienia zdjęcia. Wygląda jak jakaś z przyszłości czy kosmosu ;) Ja akurat nie przepadam za plastikiem. Za to lubię paski. Jedynym minusem jest, że jeśli ciuch jest w paski ułożone w poprzek, czasami dają efekt pogrubienia. Trend piesków nie porwał mnie bardzo, ale broszką bym nie pogardziła :) Czapki są ładny i fajnie wyglądają na żywo, ale nie lubię ich ponieważ jak już ją ułożę ładnie to musi mi zawsze spaść na ziemie, lub na oczy. Taki mój pech. Miłego shoppingu! ;)


PS: Jeśli chcecie, abym dodała post na jakiś temat, to piszcie śmiało w komentarzach. Bardzo się ucieszę, ponieważ czasami całkowicie brak mi weny, a nie chcę was zawieść brakiem postów. Więc... Czekam na komentarze! :)




22 komentarze:

  1. prążki i paski to jest to! uwielbiam takie czapki sama aktualnie posiadam dwie jedną z napisem! :D


    http://ikaczmarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też lubię paski jak sama wyżej pisałam ;)

      Usuń
  2. mam taką samą bransoletkę tylko zieloną. c:
    fajne zdjęcia. c:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ciuchy *.*
    zapraszam , dopiero zaczynam :)http://ask.fm/szczepuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny post ciekawy
    Zapraszam do mnie : http://imtwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te spodnie w paski *.* / hudg0n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiem, że ubieram się w trendach haha ;3

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wzór pasków ;)
    Fajne trendy!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. paski! mmm ;3
    szkoda, że wyglądam w tym mega grubo xd
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog:) Super ta szara czapka ! Obserwuję i liczę na to samo , masz ładny wygląd! Kto robił?
    Może mój Ci się spodoba? Zapraszam

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :> Mi się podoba ta koszula w paski no i legginsy też :>

    pampise.blogspot.com

    P.s. wyłącz weryfikacje obrazkową. Ułatwi to dodawanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Paski, paski, paski! Kocham paski, zwłaszcza w kontraście bieli z czernią! Plastik niestety jest moim wrogiem. Ostatnio na blogu opisywałam główne trendy, więc jeżeli byłabyś zainteresowana to zapraszam :) Obserwuję naturalnie :)
    Pozdrawiam, Julia
    _______________________________________________
    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. BOOOSZEE. Kocham paski! Świetny nagłówek i świetny blog.
    Pozdrawiam Karolina :)

    A jeśli miałabyś zamiar poczytać sobie jakieś opowiadania to zapraszam cię serdecznie kochana do mnie :*
    http://at-the-edge-of-the-abyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszulka z piesem jest super ! Bardzo spodobał mi się twój blog ,z pewnością będę wpadać cześciej + obserwuję , teraz twoja kolej ! :)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jadę kupić sobie te leginsy w paski *-* serio ! :D
    Weszłam do ciebie przypadkiem ale mi się podoba :D ;*
    Obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj a ja zrobię to samo ( nie pisz kom w stylu : ja już teraz ty ) bo to nie ma sensu ;D
    Pozdrawiam : * Wandzik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Heej, fajny blog :) Będę czytać :) Pisz częściej takie posty typu trendy :)

    + Zapraszam Cię na mojego bloga http://shopping-crazy.blogspot.com Mam nadzieję, że się odwdzięczysz i też zostawisz komentarz, ponieważ każdy jest dla mnie ważny i motywuje do dalszego działania ;) Z góry dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest świetny ^^ Mam leginsy w paski świetnie wydłuża nogi *.*
    pozdrawiam ;3

    http://trishandtrish1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥