naglowek

naglowek

niedziela, 31 marca 2013

Wesołej Wielkanocy!!!

Hejka!
Chciałam wam wszystkim życzyć wszystkiego dobrego na Wielkanoc. Smacznego jajka, sypanego (raczej do wiosny daleko, a śniegu ze 30cm ;) ) Dyngusa, miło spędzonego czasu z rodziną... A również świeżej energii do szkoły! Oj tak, szkoła potrafi wymęczyć. Dla mnie najgorsze jest to wczesne wstawanie. Po prostu katastrofa. Łóżko akurat rano o 6:50 musi stać się tak niewiarygodnie wygodne... Czy wy też tak macie ;) Mam nadzieję, że nie jestem sama. Chciałam wam jeszcze bardzo podziękować za to, że coraz więcej mam wyświetleń bloga i coraz więcej osób komentuje! Uwieżcie mi, baaardzo to doceniam i cieszę się z każdego komentarza i wyświetlenia. W tym miesiącu miałam prawie tyle samo wyświetleń ile zdobyłam łącznie przez wszystkie miesiące istnienia bloga! To na prawdę dla mnie ogromny sukces! Oby tak dalej! Więc jeszcze raz, chce wam życzyć wszystkiego najlepszego na Wielkanoc!!!


9 komentarzy:

  1. Dzięki i nawzajem!
    Fajny gif.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za gif. :) Cieszę się, że komentujecie. Na prawdę. :)

      Usuń
  2. Świetny gif :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma takiej funkcji na bloggerze to bym powiedziała: "Nie poleję Cię dzisiaj wodą, żarcik!" haha :)

    zapraszam do siebie! mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciekawa taka funkcja - jednodniowa ;) Na pewno ciebie odwiedzę!

      Usuń
  4. Fajny gif :)

    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty gif. Zapraszam do siebie : http://gleamxofxhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥