naglowek

naglowek

niedziela, 31 marca 2013

Outfit

Siemka!
Jak tam dzień wam idzie. Dzień jak dzień, tylko że z wielką nazwą ;) Jak ja dawno nie byłam w galerii... Trzeba będzie ją odwiedzić. Na szczęście dobrze się składa, mama i kuzynka mają niedługo urodziny, więc będzie rozsądna wymówka ;) Ciekawe jakie są nowości i trendy w sklepach.



Tak się dzisiaj ubrałam na śniadanie i obiad świąteczny. Sweterek wydaje się zwiewny, ale tak na prawdę musiałam nim "wachlować" ponieważ tak ogrzewa. Wiosny nie ma, ale nic mnie nie powstrzyma od nie noszenia szortów. Dlaczego chcę tak bardzo wiosnę? Mam dość zimy, chcę już słoneczka i cieplejszych temperatur i bardzo pragnę ogłosić sezon na szorty!

Sweterek - H&M
Szorty - Tally Weijl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥