naglowek

naglowek

sobota, 6 kwietnia 2013

Wakacyjne Plany

Hejka!
Jak tam po świętach? Ja wciąż pracuję nad swoją wagą, ale na razie nie mam siły na trening ;) Staram się jeść zdrowo i nie jeść słodyczy. Nawet nieźle mi to wychodziło, ale ostatnio pobiłam swój rekord ;) Od czwartku jadłam trzy razy pod rząd pizzę. Dzisiaj zamiast pizzy zjadłam ciasta, które tata przywiózł ;) Wiem, wiem... Zdrowa dieta i chudnięcie poszło na gruz. Chociaż muszę powiedzieć, że dzisiaj wyszłam na prawię półtora godziny na dwór i ciągle jeździłam na desce.

Od dwóch dni nie dodawałam postu, ponieważ nareszcie przyjechały zamówione książki! Czytałam ciągle. Jak przestawałam to spotykałam się ze znajomymi. Zamówiłam trzy książki: "The One Dollar Horse", "Road Trip" i "One Of The Murphys". Ostatnią już zdążyłam przeczytać.


Chciałam wam napisać coś o moich planach na wakacje. Ja za oficjalną datę rozpoczęcia takich prawdziwych wakacji jest przyjazd mojej kochanej kuzynki - Karoliny. Mieszka w Norwegii, jak Lucy ;). Nie widziałyśmy się rok oprócz rozmawiania na fb lub wideorozmów na skype. Strasznie za nią tęsknię, więc już w kalendarzu odliczam dni - do 22 czerwca. Po jej przyjeździe jadę na krótką zieloną szkołę integracyjną przed gimnazjum na trzy czy dwa dni. Po tej szkole pojadę na obóz w Bory Tucholskie, właśnie z kuzynką i dwoma przyjaciółkami, czego również nie mogę się doczekać. Jadę jeszcze z rodzicami do Portugalii na tydzień, aby się dogrzać ;) Byłam tam pierwszy raz w życiu na rollercoasterze i bardzo chętnie pójdę na niego jeszcze raz. 


A jakie wy macie plany na wakacje??? Piszcie w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥