naglowek

naglowek

środa, 29 maja 2013

Cool night!

Heii!
Jak tam kochani u was? Ja właśnie piszę post u mojej przyjaciółki Zosi. Założyła właśnie pierwszego bloga z moją pomocą. Miałabym dla was wielką prośbę, moi obserwatorzy ;) Może odwiedzilibyście jej bloga? Wiem, że całkowicie spamuję, ale zależy mi na tym, żeby jej pomóc :) Dzisiaj po szkole od razu zobaczyłam Zośkę jak wyprowadzała swojego psiaka. Od tego momentu, od chyba 15, jesteśmy cały czas razem. Na początek pochodziłyśmy sobie po osiedlu i poskakałyśmy na trampolinie. Później poszłyśmy do sklepu po budyń. Oj, dostałyśmy szajby i na początku robiłyśmy konkurs kto zje budyń najpóźniej, a później kto najszybciej.  W trakcie, oczywiście nie obyło się bez obrzydzania sobie, żeby jedna osoba jadła wolniej. Zosia tak się pospieszyła, że miała czekoladowe wąsy i brodę. A o to słynny budyń:



Tutaj mam kilka innych zdjęć z dzisiaj :)



Obecnie siedzimy ogarniamy Blogusia, słuchamy muzyki i mamy głupawkę i ataki śmiechu ;) A jak wy spędzacie pierwszy wieczór długiego weekendu? :)

PS: Wiem, wiem, nie patrzcie na rozdartą skórkę kciuka... Gdzieś się zahaczyłam.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam budyń, z chęcią wejdę na jej bloga :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Budyń <33 narobiłaś smaka :D
    http://gabbystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zajrzę na jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prawdzie jakoś szalenie nie przepadam za budyniem. Na pewno wpadnę na bloga Zosi. Ja dzisiaj chodziłam po sklepach i zakupiłam buty. Do końca dnia chyba będę siedzieć w domciu i oglądać filmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz vans'y ?
    Fajnyy blog


    http://hejno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam vansy i dziękuję bardzo za miły komplement! :)

      Usuń
  6. w takim razie już zaglądam na jej bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, a kiedy zobaczymy Cb całą?

    Obserwuję z mojego konta, ale zapisało się jako ,, kladia ,, coś tam ;PP

    http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam wszystkim bloggerkom serdecznie podziękować za taką chęć odwiedzenia bloga przyjaciółki! :) Jesteście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż jeśli możliwe. Dzięki.

    http://fun-we-are-young.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥