naglowek

naglowek

sobota, 1 czerwca 2013

Świetny wypad z okazji dnia dziecka

Hei ludzie :)
Jak u was? Po pierwsze chciałam wszystkim złożyć życzenia z okazji tak wyczekiwanego dnia dziecka :) Co dostaliście, lub co robicie w ten "nasz" dzień? Ja wczoraj z koleżanką i Zosią pojechałyśmy dzięki mojej mamie do ZOO i do parku linowego, który znajdował się na terenie ZOO. Na początek poszłyśmy do parku linowego. Pan, który mnie już chyba kojarzy dał nam super rabat - jedynie 100 zł za naszą trójkę, na obojętnie jaką trasę, bez limitów! Bardzo fajnie było. Naszą przedostatnią trasą była wg. mnie chyba najlepsza ze wszystkich! Nazywała się trasą

Przepraszam z góry za jakość zdjęć, ale większość robiłam w dużym pośpiechu i do tego telefonem, który nie ma zbyt ostrego powiększenia.

Na niej, trzeba było przejechać na rowerze, jak i na desce, które znajdowały się spokojnie jakieś 10 m nad ziemią. Zosia i Eli się "cykorzyły", a ja chciałam jechać ostatnia, żeby im potrzymać rower jak wsiadały. No cóż, mój plan nie wypalił i dopóki ja nie pojechałam na rowerze, one by się nie odważyły. Później pochodziłyśmy trochę po ZOO, zostawiam wam kolaż zdjęć różnych zwierząt.


Wczoraj miałam wielkie szczęście, ponieważ tym razem po kilku nieudanych próbach przyjazdów do ZOO, gepard nie chował się. Wręcz usiadł na kamieniu jak król i pozował. Dlatego dałam go w sam środek kolażu. Po drodze w jednym z sklepików kupiłam sobie "Inne", takie bardzo smaczne lody w miniaturowych kuleczkach. Po lodach pojechałyśmy do restauracji na pyszne pierogi z jagodami, ale zgodnie z naszą obawą - jeszcze ich nie ma. Wróciłyśmy więc do mojego domu i zamówiłyśmy pizzę, a moja mama zrobiła przepyszny sernik na zimno z truskawkami.




A dzisiaj się budzę, schodzę na dół po schodach na śniadanie, patrzę przez okno na półpiętrze, a tam... Sami z resztą zobaczcie...



To mi tata zrobił prezent! Mówił, że robił to przez aż półtora godziny. DZIĘKUJĘ!!! <3 Na sam koniec zostawiam wam moją sunię próbującą wyłudzić coś ze stołu ;)


29 komentarzy:

  1. Swietny dzień miałas, a prezęt bosz nigdy takiego nie widziałam. Pozazdrościć.

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zwierzątka w zoo a psiaka masz pięknedo!!!!! Mmmmmmmmm ja najberdziej lubie kulki o smaku marakui!!!!! Pozdrawiam! trissunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent. Też miałam iść do parku linowego :>
    Uwielbiam te kulki lodowe. *_*
    +zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. :)
    http://life-suckss.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, ale Ci zazdroszczę psa, mój wymarzony <3
    zapraszam Cię do siebie i do wzajemnej obserwacji, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że bardzo miło spędzasz ten dzień. Zazdroszczę takich prezentów. Ja w ten dzien siedzę i czytam książkę. Kolejny dzień nudy -.-
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Kasia. Fajny dostalas prezent od twojego taty. A ty myslalasz wczoraj ze nie dostaniesz prezentu ale dostalas. Katis zycze ci milego dnia dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny prezent ;>
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent:) A takie ciasto też bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto<333
    Wymiana obserwacjami ?
    http://aga-agiz.blogspot.co.uk/ <--- zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz obserwować wzajemnie ? Jeżeli tak to zacznij ,a ja zrobię to samo ; ) Pozdrawiam ;3
    Świetny blog :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia nie widać twojej obserwacji :c

    http://julia-juulie.blogspot.com/ <-- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że miałaś taki miły dzień. Aż uśmiech zagościł na mojej twarzy kiedy czytałam co się u Ciebie działo. Ciekawie piszesz, chociaż jest parę powtórzeń, ale to nic ;) Wygląd i zdjęcia bardzo fajne. Będę tu wpadać zapewne częściej i czekam na kolejny wpis. Życzę dużych sukcesów w blogowaniu, ściskam serdecznie i zapraszam w swoje skromne progi. A może coś Cię zainteresuje..?


    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok ja też już obserwuję Zapraszam częściej : )
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciasto wygląda pysznie ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej ja też tak chcę! ;D
    I to ciasto, i ten piesek, a właściwie pani piesek ♥
    Ahhhh...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te lody i cudowny prezent od taty ♥
    zapraszam do mnie: tutaj --> http://przzed.blogspot.com/
    miło mi będzie gdy zaobserwujesz (odwdzięczę się)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój tata zrobił ci fajny prezent :)
    już zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam nie wiem wtedy dlaczego nie pokazało się :/ A ty zaobserwowałaś?

      Usuń
  20. Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę :> super dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super blog i zazdroszczę super wypadu z okazji dnia dziecka:) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha, znam to proszące, psie spojrzenie. Nigdy nie umiem mu się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takiego taty :)

    Obserwuje liczę na to samo!
    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie fajnie spędziłyście czas w zoo, zazdroszczę :)
    Cudowny prezent dostalas od taty, tez bym taka niespodzianke kiedys chciala dodstać.
    Obserwuję i jak napisałaś, liczę na to samo :) pozdrawiam /chocolate

    OdpowiedzUsuń
  26. też bym chciała zobaczyć coś takiego za oknem. ;D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój pies wygląda dokładnie tak samo, gdy coś jem :)

    Zapraszam do siebie: oliwkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥