naglowek

naglowek

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Recenzja Wybranych

Hejka!
Jak u was? Ja dzisiaj miałam ze szkoły wycieczkę do Aquaparku z okazji dnia dziecka! Muszę wam powiedzieć, że niezliczona ilość siniaków z dzikiej rzeki była tego warta! Jedyne co mam do zastrzeżenia to po prostu nieznośna obsługa. Jak wiecie, dzika rzeka jest od 160 cm. Ja mam 158 cm. Moją koleżankę wpuścili, która jest niższa ode mnie, a mnie nie chcieli wpuścić. Musiałam stać i przez trzy minuty wykłócać! Gahrrrrrr! Przecież ja pływać w ogóle nie umiem i utopię się na jakiejś tam zjeżdżalni tylko dlatego, że jestem 2 cm za niska! No jakże inaczej! Irytują mnie tacy ludzie... No, ale nic się nie da zrobić, no bo co? Zabijesz się? Kontynuując, chciałam wam napisać recenzję "Wybranych", o których mówiłam kilka dni temu. Tak wygląda okładka:


NIEZBĘDNE INFORMACJE:

  • miejsce kupna: Empik
  • cena detal: 34,90 zł
  • autorka: C.J. Daugherty
  • wydawnictwo: otwarte
  • wydany pierwszy egzemplarz: 2012
  • oryginalna nazwa: Night School
  • mój egzemplarz: Kraków, 2013
  • tłumaczenie: Martyna Bielik
  • strony: 435
MOJA OPINIA:

Książka, skromnie mówiąc jest po prostu boska! Od pierwszego słowa nie mogłam spokojnie żyć, aż do ostatniego. Bardzo wciągająca, wartka i ciekawa akcja, bogate słownictwo jak i dokładne opisy. Bardzo interesująca, mroczna i tajemnicza książka. Polecam wszystkim tą lekturę. Naturalnie ta książka trafiła na moją top listę! Allie to bardzo ciekawa główna bohaterka jak i cała reszta bohaterów. Do tego, będzie to saga, a "Wybrani" to dopiero pierwsza część, więc z niecierpliwością czekam na kolejną część. Skala: 
10/10!!! 

Chciałam wam serdecznie podziękować z całego serca za aż 31 komentarzy pod ostatnim postem!!! Może dla niektórych to mało, ale dla mnie każdy taki mały sukces mnie cieszy. Do tego, dwa dni temu, został pobity rekord w wyświetlaniu mojego bloga na jeden dzień - 101! Niezmiernie się cieszę. Nawet nie wiem jak wam mam podziękować. Po prostu jestem tak zadowolona, że chyba sama nie wiem jak bardzo ;)

Czytaliście tą książkę? Co o niej sądzicie? 

16 komentarzy:

  1. widziałam kiedyś reklamę, ale nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale mam zamiar wszyscy mówią, że fajna :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jechać do aqaparku i już nie mogę się doczekać :DDD
    forever-toogether.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar przeczytać. ;)
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już od dawna planowałam ją kupić...ale nie wiedziałam czy kupić czy nie...po twoim opisie przekonałam się jeszcze bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o niej słyszę ;)
    obserwujemy ? :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dawnych czasów miałam podobne przeżycia związane z agua parkiem -.- mi brakowało chyba 3 cm.. O książce pierwsze słysze ale chyba nawet przeczytam:) Obserwuje będę wpadać, zapraszam do siebie i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oh bardzo fajnie książka wygląda i zapowiada się ciekawie ;)

    obsrwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tej recenzji chyba sie na nia skusze ;)
    Taak, ludzie z aquaparku sa okropni :/

    Zapraszam do mnie : Http://majczur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji mieć jej w swoich łapkach ;/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog :) Podoba mi się jego wygląd, jak i to, co piszesz :D Twoje posty są bardzo ciekawe :D Co prawda, nie czytałam jeszcze tej książki, ale może kiedyś będę mieć okazję. A co do tej kolejki, to racja, ludzie są niesprawiedliwi, ale cóż na to poradzić :) Pozdrawiam i zapraszam :D http://mycrazyschoolstories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa się zdaje ta książka. Możę kiedyś przeczytam :D

    http://fashionnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. okey , to już tłumaczę ;)
    W głównym menu weszłam w funkcję ,,zegar" , a następnie ,,budzik" . Kliknęłam plusik,w prawym górnym rogu. Wyświetla się wtedy menu dodawania alarmu , w którym ustawiasz wszystko - godzinę, powtarzanie,dźwięk, opcję drzemki oraz etykietę. Aby ustawić własną piosenkę musisz wejść w tym momencie w dźwięk>wybierz utwór .
    A tekst który chcesz aby się wyświetlał wpisujesz przy haśle : etykieta.
    Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłam , jeśli będziesz miała jakieś wątpliwości to pisz .;)
    Opierałam się na moim iPodzie touch, ale będzie to wyglądało tak samo w przypadku większości urządzeń Apple, i pewnie podobnie jeśli chodzi o inne firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥