naglowek

naglowek

czwartek, 9 maja 2013

Shopping

Hai!
Jak tam u was? W środę i dzisiaj była taka wspaniała pogoda! Na północy było tak jak w Chorwacji - 32 stopnie!!! Jak w upalne lato - wspaniale! Jak u was pogoda? W zeszły wtorek byłam w galerii ponieważ musiałam kupić sobie chociażby jeden strój kąpielowy, ponieważ miałam wcześniej tylko jeden, który był dobry i w miarę ładny. Kupiłam więc sobie granatowe bikini w Calzedoni i pionowe czarno-białe pasy leginsy w New Yorkerze (wreszcie znalazłam!).


Leginsy są świetne! Nie dość, że są trendy, do tego są bardzo wygodne i sportowe.


Na początku martwiłam się, że góra może się słabo trzymać, ale po "przetestowaniu" ;) okazało się, że bardzo dobrze się trzyma. Strój kąpielowy jest bardzo wygodny. Uważam również, że jest bardzo ładny i ma ładny kolor - pod kolor moich oczu (niebiesko-szare).

PS: DZIĘKI WIELKIE za okrągłe 10 OBSERWATORÓW!!! <3 :*

7 komentarzy:

  1. Każdy już chyba ma te leginsy ;o ile za nie dałaś w ny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetny wpis *-* robię obserwacje za obserwacje .. pytalas się mnie i się zgadzam więc obserwuje i ty mnie też caluski . Pozdrów . ;* jak coś to mój blog WWW.sparuniacx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej świetne wpisy .. mam takie same leginsy *-* miałam do ciebie napisać czy robię tak obserwacja za obserwacje. Tak robię tak ;* więc obsewuje i ty mnie też pozdro ;**
    WWW.sparuniacx.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają takie legginsy ale siebie w nich nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te leginsy ;))
    Struj śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bikini i leginsy ;) Obserwuję i liczę na rewanż! eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥