naglowek

naglowek

poniedziałek, 6 maja 2013

DIY - bluzka

Hej!
Jak tam u was? U mnie jest bardzo ładna pogoda. Wszyscy z mojej klasy mówią, że jest ciepło, ale i tak mam trudności z przyzwyczajeniem się do innego klimatu ;) Znalazłam pare dni temu bluzkę w paski, której nie używałam. Wspominałam kiedyś właśnie o tej bluzce, ale później leżała u mnie w pokoju zapomniana.  Pomyślałam, że mogę coś z nią zrobić. Wzięłam nożyczki, czarną nitkę i igłę i wzięłam się do roboty. 

PRZED:


W TRAKCIE ;) :


EFEKT KOŃCOWY:


Jak wam się podoba??? Wiem, że nie jest to tak dokładne jak ze sklepu, ale i tak bardzo cieszę się ze zmienienia bluzki. Byłam dzisiaj jeszcze na długim spacerze z Monią i mamą. Widać, że już wszystko wraca do życia i robi się na prawdę zielono.






Peace everyone! ^^ Pa!

PS: Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu dodam post o moich ciuchowych zakupach - muszę sobie kupić stroje kąpielowe jak i kilka podkoszulek. Myślę również o kaloszach, które są niezbędne na obóz w wakacje, ale chyba zamówię z deezee.pl (kalosze ;) ).

4 komentarze:

  1. Fajnie przerobiona bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam diy ;) Obserwuję i liczę na rewanż! Eniia-blog.blogspot.com
    ps. Będziesz u mnie zawsze mile widziana!
    +Za komentarz się nie obrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bluzka bardzo podoba. Widziałam ostatnio podobną w jakimś sklepie ;)
    Jestem ciekawa jak na tobie wygląda. Może kiedyś zaprezentujesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam na swoim blogu o współpracach, tak jak prosiłaś: http://weronika-space.blogspot.com/2013/05/porady-dotyczace-wspopracy.html

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥