naglowek

naglowek

piątek, 3 maja 2013

Versatile Blogger Award

Hejka!
Jak sprawdzałam komentarz z ostatniego posta zatkało mnie.

"Hej ! Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger Award ;] 
Więcej u mnie na blogu. Pozdrawiam ;D" napisała bloggerka LuMi 2 maja.

Zdziwiłam się bardzo, nie wiedząc o co chodzi. Weszłam na bloga LuMi i wszystko zrobiło się klarowne. Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award, po otrzymaniu informacji w poście LuMi była "intrukcja" ;)



1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.

7 faktów o mnie:

  1. Moje ulubione jedzenie to pizza i sushi.
  2. Moja największa słabość w ciuchach to szorrrty! <3
  3. Nie mam ulubionego typu muzyki, grupy, wokalisty lub wokalistki itd.
  4. Nienawidzę kłamstwa, fałszywości, plastików i próżnych osób.
  5. Uwielbiam zwiedzać świat.
  6. Moimi ulubionymi zajęciami są: pisanie, śpiewanie, rysowanie, pływanie i spotykanie się z przyjaciółmi.
  7. Nie znoszę w wakacje nic nie robić , a już w ogóle nie cierpię bezczynnego opalania się.

NOMINUJĘ <3 :


Kolejność całkowicie nie ma zanczenia! ;)

12 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :]
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzobardzo za nominację. ♥
    Ale ja już w to się nie bawię... : )
    Nie dawno robiłam też notkę z 25 faktów o mnie. ; )
    Dlatego miedzy innymi już nie mam co wymyślić. : (
    Dziękuje że nominowałaś mnie wśród tyle blogów. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za nominację, ale już robiłam kiedyś coś takiego na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag <3.
    Także nie znoszę bezczynnego opalania się :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, ale nie będę brała w tym udziału ;D
    Naprawdę to dla mnie dużo znaczy ;* Jeszcze raz dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji ^^
    Mam do Ciebie wielką prośbę, a mianowicie chciałabym abyś kliknęła na moim blogu w baner sklepu "Sheinside", który jest umieszczony na samej górze w prawej kolumnie, odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawiązałam współpracę z ich sklepem. Napisali do mnie i przedstawili swoją propozycję.

      Usuń
    2. Dość ciekawy pomysł .. zastanowię się jeszcze. Na pewno nie pojawi się wcześniej niż za 3-4 dni :)

      Usuń
  7. Chciałam wszystkim podziękowaniom powiedzieć: NIE MA ZA CO! ;) Na prawdę na to zasluzylyscie!

    OdpowiedzUsuń
  8. tajny teg : ) obserwuję i liczę na tosamo z twojej strony ; 3

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna odpowiedzi:)
    obserwujemy?odp u mnie:*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥