naglowek

naglowek

środa, 1 maja 2013

Fashion-owo

Hai!
Pobyt w Chorwacji jest na prawdę relaksujący. Słońce fajnie może "naładować baterie" człowiekowi ;) Dzisiaj w końcu osiągnęłam zadowalającą, ładną opaleniznę. Wolałam poczekać kilka dni, niż pierwszego dnia spalić się na raka. W powietrzu jest 30*C więc jestem bardzo zadowolona. Nie chciałam was nudzić kolejnym postem o Chorwacji, więc dodam kilka ciekawych ciuchów jakie znalazłam w necie. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Niestety nie zrobię zestawów, ponieważ na Allani (strona, na której robiłam wszystkie zestawy) została zmieniona i wszystko jest inaczej, a chcę dodać post jak najszybciej.


Caltzedonia



Sheinside

Ostatnio ta marka zrobiła się bardzo modna pośród bloggerek. Pierwszy raz podpatrzyłam ją u Lucy. Weszłam na stronę i od razu zakochałam się w ciuchach! Są świetne. Wszystko co jest trendy. Szkoda tylko, że nie ma tej marki sklepów w Polsce...


H&M

1 komentarz:

  1. Hej ! Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger Award ;]
    Więcej u mnie na blogu. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥