naglowek

naglowek

wtorek, 11 czerwca 2013

Zielona Szkoła!

Hejka!
Jak u was? Wiec tak jak obiecalam - jest post. Dużo bardziej nieogarniety. W pierwszy dzień jak przyjechaliśmy pierwsza opinia - katastroficzne warunki! Mam nadzieje, ze obedziecie sie bez szczegółów ponieważ jak ktoś jest przed obiadem, to na pewno mu sie odechce. Ale po przyzwyczajeniu sie do całkowitego braku czystości, poszliśmy na obiad. O dziwo myślałam, ze obiad będzie obrzydliwy w porównaniu do pokoi. Pózniej spacerowalismy po ośrodku. Na drugi dzień (czyli dzisiaj), pojechaliśmy na wycieczkę w okolice Szymbarku (lub Szymbarka ale nie jestem pewna ;) i od razu poszliśmy na park linowy. Ta trasa, na której byłam okazała sie najlepsza ze wszystkich w moim całym życiu! Teraz mamy czas wolny i czekamy do 22 na nocne podchody.
Niestety nie dodam zdjęć ponieważ nie mam możliwości :(
Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. chętnie sama bym odwiedziła park linowy : 3

    Obserwujemy? ja już C:

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zielonka ;)
    kupuję na beads.pl ;) a piórka zbieram u wujka zazwyczaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award ;>
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!!!
    obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com
    i przy okazji zostaw linka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!!!
    obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com
    i przy okazji zostaw linka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także byłam w Zielonej Szkole (nie wiem czy ty jesteś w tej samej.) Warunki TAM były całkiem niezłe, oczywiście pomijając łazienkę. od prysznica odpadły mi jedne drzwi ^.^. Na szczęście nasz nauczyciel wszystko naprawił i mogłam dalej w spokoju się kąpać ;p

    +pozdrawiam,
    +obserwuję,
    +i zapraszam do mnie : nicka-nickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo.. chciałabym zieloną szkołę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia *.* Uwielbiam nocne podchody :D

    Obserwacja=Obserwacja ? Jeżeli tak to zacznij :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥