naglowek

naglowek

piątek, 20 września 2013

Zawieszenie bloga...

Hejka kochani!
Nie było mnie na blogu bardzo, bardzo długo. Przepraszam. Niestety nie mam czasu, szkoła się zaczęła, a pierwsza gimnazjum to już nie zabawa,  a co dopiero starsze klasy... Będę się starała pogodzić jakoś sen, naukę, odrabianie lekcji, bloga i życie socjalne. Każda blogerka z tym walczy, więc i ja będę próbować choć nie zawsze mi to wyjdzie. Na pewno będę dodawała posty na bloga w weekend, ponieważ jest wtedy wolne. Bardzo dużo rzeczy się działo w trakcie ostatniego miesiąca: Stany, nowa szkoła, nowi znajomi, nowe obowiązki i nowe zmagania. Postaram się, uwierzcie mi. Możecie być zawiedzeni, albo już o mnie zapomnieliście, ale ja tu jestem, prawie codziennie wchodziłam na bloggera, ale po prostu nie byłam wstanie odpowiedzieć na waszą aktywność...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥