naglowek

naglowek

czwartek, 17 października 2013

Crazy Week

Hejka ludzie!
Długo mnie nie było - wiem. Jak u was? U mnie okej, ale szkoła już jest tą prawdziwą szkołą. Pociesza mnie fakt, że już za tydzień, o tej samej godzinie będę pisała z koleżankami co spakować do walizki do Łodzi. Ojj, nigdy tam nie byłam - tylko przejechałam. Łódź nie jest ładna o ile pamiętam, ale to, że odwiedzę Łódzką Szkołę Filmową, pójdę do aqua parku jak i do Manufaktury (galerii) jest po prostu "wow"! Heh. Uśmiecham się pisząc to.


Nie ma jak to ten porządek. A pro'pos (tak to się chyba pisze ;) organizacji biurka - zrobię ten post, obiecuję. Możliwe, że to będzie właśnie następna notka. Uroki ucznia - bałagan. Muszę to biurko posprzątać - nie mogę się skupić na niczym przy takim rozgardiaszu. Okazało się, że będę nosić okulary, oto one:


Są to Peppe Jeans'y. Mam minusy, na lewe -1.25, a na prawę chyba 0 ale mam tzw. cylindry, takie cosie co pomagają jeśli ktoś ma astygmatyzm (ja ;). Czekajcie na jakiś post tematyczny. Pa słońca!

6 komentarzy:

  1. udanego wyjazdu, fajne okulary :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszczę tego wyjazdu :))))


    /// Nigdy nie spamowałam, ale tym razem...Klikniesz w baner sheinside na moim blogu? Nawet kilka razy. To dla mnie bardzo ważne <3
    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty nasz trochę nie zaniedbujesz? Czujemy się odrzuceni! Więc może też o nas czasem pomyśl ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te okularki <3
    obserwuję, teraz twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty fajnie piszesz *.* obserwuję i zapraszam do siebie :)
    U MNIE KONKURS, DO WYGRANIA BLUZA Z SHEINSIDE !

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezus, to jakaś dziwna sytuacja, nic takiego nie pisałam, i na pewno nie z Anonima.
    Nie mam pojęcia kto to i dlaczego :O naprawdę.
    w każdym razie to nie ja, bo nie mam powodu żeby tak pisać, i to jeszcze z przekleństwami jak napisałaś.
    Nie przejmuj się :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥