naglowek

naglowek

środa, 23 października 2013

Outfit

Hejo!
Jak u was kochani? Niedługo jadę do Łodzi, więc post napiszę jeszcze jutro. Możliwe, że dodam posta prosto z Łodzi o jakiejś drugiej w nocy - ale ważne, że będzie :) Dzisiaj przychodzę do was z odrobiną mody z mojej strony (powiedzmy)... Outfit jest bardzo prosty - bluza, jeansy i top, ale mam nadzieję, że wam się spodoba. Jest to taka stylizacja akurat (wg. mnie ;) do szkoły, wygodnie i ładnie. Właśnie na to zwykle stawiam w szkole :)




Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobały, tło ściany ze szkolnego boiska :) Jutro dodam post o pakowaniu się i o rzeczach, które kupiłam w tym tygodniu specjalnie do Łodzi. :) Bye darlings!

5 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, ja tak samo preferuję wygodę :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodnie mi się od zawsze podobały. ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to ten outfit jest nudny :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze czytasz tyle postów aż :) Nikt nie mowil, ze musi byc ciekawy, na następny raz moze bedzie lepszy, postaram sie, ale moze mam inny styl od twojego ;)

      Usuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥