naglowek

naglowek

czwartek, 3 października 2013

OMG!

Hejka!
Pisze post z olimpiady matematycznej - tak dobrze usłyszeliście! Skończyłam już pisać i mam chwile aby napisać do was, więc dlaczego nie? Nazwa olimpiady jest tytułem dzisiejszego posta: OMG - Olimpiada Matematyczna Gimnazjalistów. Moze i jestem dopiero w pierwszej gimnazjum, ale zawsze warto spróbować. Tak na prawdę to pani mnie od matematyki zapisała bez mojej wiedzy, więc... Ok! ;) Jakoś tak sobie słucham muzyki i mam bardzo dobry humor. Po prostu czuje, ze mogę góry przenieść. Za chwile roładuje ta energię na lekcjach i przerwach. Niestety nie mam zdjęć, więc dodam coś z tableta (pisze wlasnie z tableta, bo mamy na nich podręczniki, więc zamiast książek do szkoły z tabletem ;).
ZAPRASZAM DO CZYTANIA WCZEŚNIEJSZEGO POSTA: <klik>






7 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć tablet zamiast tylu książek. Byłoby to o wiele wygodniejsze niż noszenie codziennie tylu kg *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten pierwszy rysunek:)
    dodaje do obserwowanych, możesz też mnie dodać jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, nigdy bym się nie zdecydowała na olimpiadę z matematyki, podziwiam ! ;)
    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę, aby był dobry wynik. Ja jestem głąb z matmy więc Cię podziwiam, że ją ogarniasz :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku,gdy spojrzałam na nazwę myślałam,że chodzi o skrót OMG(oh my god) XD Zazdroszczę Ci ja nie jestem dobra z matematyki :(

    http://flowing-through-life.blogspot.com/ Zapraszam na bloga,pozdrawiam i życzę miłego dzionka!:)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥