naglowek

naglowek

środa, 2 października 2013

Szara rutyna i pocieszenie na myśl o czekających mnie dniach.

Hi laleczki moje! :*
Co tam u was? U mnie ta rutyna. Szara pięciodniowa rutyna, ale nic, to szkoła i nic na to nie poradzę. Nie marudzę jednak, ponieważ bardzo się cieszę z mojej nowej szkoły. Poznałam bardzo dużo wspaniałych ludzi. Codziennie w szkole śmieję się do bólu brzucha przynajmniej raz, więc jestem bardzo zadowolona. Nowi znajomi i myśl o bliskiej przyszłości pomaga mi przetrwać tą rutynę. Niedługo jadę na wyjazd kulturalny do Łodzi i strasznie się z tego cieszę!


Ja i moje dwie znajome już wpłaciłyśmy z samego rana u naszej świetnej wychowawczyni zaliczki. Haha. Nie mogę się doczekać tego szalonego weekendu. Tuż po tym wyjeździe jest Halloween, a oczywiście nie obędzie się bez imprezy - mniejszej lub większej. Nawet jest dyskoteka w szkole (właśnie wtedy kiedy jest wyjazd), ale jest duże prawdopodobieństwo, że ją przeniosą, więc będzie i to i to! Później długi weekend, trochę szkoły, urodziny i święta. Jak widać, u mnie zapowiada się bardzo fajna reszta roku. Jestem zadowolona chyba jak nigdy dotąd. Na koniec mam dla was zdjęcia inspiracyjne na Halloween ze względu, że jest już tuż-tuż.




...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥