naglowek

naglowek

niedziela, 1 grudnia 2013

Recenzja

Hej there :)
Jak tam? Dzisiaj się budzę, patrzę za okno, a tu drugi raz pada śnieg! Uwielbiam śnieg, zimny, biały i czysty (chociaż na początku). Daje mi nowe siły, jakby hartuje, już w ogóle nie choruję, tylko jesień potrafi mnie złamać. Kolejnym fajnym aspektem pojawiającego się śniegu są ferie zimowe, w które zawsze jadę na narty :) Nie mogę się doczekać, kontynuując, pora na recenzję suchego szampony od Syoss'a!


Plusy:
+ był on na prawdę tani (10 zł, bo była przecena)
+ faktycznie odświeża włosy
+ jest prosty w użyciu (czyt.: nie stosuję się do instrukcji ;)
+ ma ładną szatę graficzną
+ ładnie pachnie

Minusy:
- szybko się zużywa
- normalnie kosztuje ok. 15 zł
- są tylko (chyba) dwa rodzaje - do włosów, które mają "złapać" objętość i do przetłuszczających się


Szampon jest okej, ale poprzednik syoss'a był chyba jedna lepszy - był to suchy szampon od Baptiste o standardowym zapachu.

4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tego szamponu, chyba jednak się zdecyduję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chyba 2 razy szampon tej firmy i szczerze powiedziawszy nigdy więcej nie zamierzam go kupić.
    Zapach kompletnie mnie odrzucił, nie znoszę tego zapachu. Czy jest dobrym produktem? Nie powiem, jest całkiem okej. Ale zapach jest totalnie okropny. Zależy jeszcze jak dla kogo, widzę, że zapach dałaś do plusów, więc może na innych działa inaczej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie używałam .

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie produkty Sayos'a maja taki sam zapach. Jednym się podoba, drugim nie. Ale trzeba przyznać, że mają bardzo dobre produkty :)
    + Obserwujemy ? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥