naglowek

naglowek

środa, 18 czerwca 2014

Ideowa definicja ośmieszenia.

Hej wam!
Mimo, że teraz powinnam się uczyć do ostatniego w tym roku (jak się okazało) sprawdzianu z matmy (mam nadzieję) to chcę napisać posta. Nie wiem czy tytuł dużo tłumaczy... Może słyszeliście kiedyś o czymś jak Bucket List? Spotkałam się z tym kiedyś w tzw. Internetach... Bardzo spodobał mi się pomysł i tak oto teraz przypomniało mi się o tym. Lista ma wyróżnione w punktach rzeczy, które masz zrobić. Rzadko kiedy nie są ryzykowne, głupie lub ośmieszające. Z racji tego, że kocham się śmiać, mam dystans do siebie, lubię się wygłupiać też zrobię z siebie czerwoną jak burak ofermę. A co tam, przecież trzeba mieć co wnukom odpowiadać...



Do następnego posta słońca!

3 komentarze:

  1. <3 "Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj." Mark Twain

    OdpowiedzUsuń
  2. Natchnęłaś mnie! Chyba zrobię taką listę :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie słyszałam o tym, dlatego mnie bardzo tym zaciekawiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥