naglowek

naglowek

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Baltic Games

Hej wam!
Wczoraj byłam na festiwalu Baltic Games. Jestem pewna, że chociaż część z was o tym słyszała. Festiwal ten trwał trzy dni, a w tym roku otworzyli jego zimową edycję. Ja ze swoją przyjaciółką ustaliłyśmy wybrać się na finały, gdyż tego dnia był najwyższy poziom osób startujących w conteście. Pogoda była troszkę dokuczliwa gdyż dwa razy nastąpiło oberwanie chmur. Przez deszcz było opóźnienie czasowe spowodowane przez czyszczenie i osuszanie ramp. W między czasie wybrałyśmy się na jogurt mrożony, a później na burgery w knajpce na starówce.





W Festiwalu brali udział skejterzy, a także bxm'owcy (przepraszam, wiem, że ta nazwa jest co najmniej dziwna, lecz nie jestem na tą chwilę w stanie wymyślić nic lepszego). Muszę jednak przyznać, że poziom ludzi, który brali udział w zawodach był niższy niż w zeszłe wakacje. Park sam w sobie był lepszy, a cały plan festiwalu porządnie przemyślany. Kolejnym minusem były droższe bilety, nie miałam okazji kupić wejściówki przed festiwalem więc kupiłam na miejscu. Żałuję, ponieważ musiałam zapłacić 50 złoty.





Czy przyjdę na edycję zimową lub w przyszłe wakacje? Odpowiedź brzmi: nie wiem. Naprawdę będę musiała to dogłębnie przemyśleć i zważyć plusy i minusy całego festiwalu.
Niedługo będzie post "back to school', jeszcze troszkę! :) 
Stay tuned guys!

1 komentarz:

  1. Nigdy nie byłam na Baltic Games, ale wydaje się to ciekawym festiwalem. Fajny temat wybrałaś 😊

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥