naglowek

naglowek

wtorek, 29 października 2013

Sooo busy!

Czo tam kochani? :*
Na wycieczce w Łodzi było świetnie! 2 h snu pierwszej nocy, a drugiej 3, bo było przesunięcie czasu. Ahh to gadanie po nocach. Co u was? Ja ledwo co zdążyłam napisać pierwszą serię testów w szkolę, już kolejny cztery mi się szykują... Słowo mojej koleżanki z klasy: "Życie gimbusa nie zawsze takie wesołe..." Ma rację, haha. Halloween jest już tuż tuż, więc przygotowałam dla was filmiki znalezione na youtube, o kostiumach DIY, które są na prawdę proste, a ciekawe. Miłego oglądania!




2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny szablon i nagłówek ♥
    appiappi.blogspot.com Obserwujemy? Jak oczywiście spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥