naglowek

naglowek

piątek, 1 listopada 2013

Halloween!

Hei!
Jak u was kochani? Ja na Halloween wybrałam się do koleżanki z nowej-starej szkoły. Chodziłyśmy kiedyś do jednej szkoły, później nasze drogi się rozeszły, a teraz znowu jesteśmy w tej samej szkole, a gdyby było tego mało - w tej samej klasie. Były jeszcze dwie inne dziewczyny, jedną , którą poznałam w nowej szkole oraz drugą, którą również znałam z nowej-starej szkoły. Heh. Było na prawdę super! Chodziłyśmy od domu do domu - przy okazji zobaczyłam się z moją starą znajomą z klas 1-3. Było na prawdę zabawnie.


Oto nasz stół pełen słodyczy (nie, to nie wszystko - drugie tyle leżało na blacie w kuchni). Widzisz to zdjęcie po prawej? Taką kartkę zobaczyłyśmy przywieszoną do drzwi jednego z domów. Całkowicie mnie to rozbawiło... Przebrałam się za stracha na wróble. Efekt był boski, szkoda, że nie mogę dodać zdjęć. A jak wam minęło Halloween? :)

10 komentarzy:

  1. ja na halloween się nigdy nie przebieram. po prostu najczęściej ide ze znajomymi na cmentarz :)) hahah ta kartka jest mega xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie obchodzę halloween, jestem chyba na to za leniwa :D

    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "a zapaliłeś babci znicz? " hahahaha, o matko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię halloween, ale w tym roku się nie przebierałam :) Może wspólna obserwacja?
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę halloween. Ile słodyczy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obchodziłam halloween. :)) Obserwuję, czekam na rew. :D:D

    http://beperfectlyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodycze :) mnaimm...

    zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych wszystkich słodyczy najbardziej lubie chrupki <3
    zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? :)

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie świetuję nigdy halloween, ale na pewno gdybym wyjechała do państwa gdzie jest to święto obchodzone, brałabym w nim udział! :) :D
    pozdrawiam

    veroniquepage.blogspot.com :) zapraszam :):*

    OdpowiedzUsuń

♥Jeden komentarz = jeden uśmiech.♥
♥Komentarz u mnie = komentarz u ciebie.♥
♥Jeśli spodoba mi się twój blog- zaobserwuję.♥
♥Nie odpisuję na spamy, ponieważ nie sa one komentarzami.♥